Geoblog.pl    izajasiu    Podróże    Egipt maj 2009 - na nurkowaniu    decyzja

decyzja

Niemcy
Niemcy, Duisburg

Nigdy wcześniej nie wyjechaliśmy na wakacje, wykupując wycieczkę w biurze podróży. Takie wyjazdy są owszem w naszych głowach, ale do ewentualnego zrealizowania, kiedy juz z racji wieku, nie będziemy znajdować radości w trudach przemieszczania się z miejsca na miejsce w nieznanym zakątku świata.
A jednak, zapragnęliśmy nauczyć się nurkowania. Kilka lat temu zasmakowaliśmy, co znaczy znajdować się pod poziomem morza, jednak było to tylko jednorazowe nurkowanie turystyczne. Teraz zdecydowaliśmy się na kurs OWD.
Nie do końca znając realia świata nurkowego, zdecydowaliśmy się na bezpieczne wykupienie kursu w polskiej Nautice, która swoją bazę ma w Sharm el Sheikh w Egipcie. A że Sharm jest uznane, jako piękne miejsce do nurkowania, wykupiliśmy hotel właśnie tam.
Kierowaliśmy się oszczędnością na hotelu, ponieważ nurkowanie było naszym priorytetem.
Jedziemy więc do Ghazala Beach **** w Naama Bay na tygodniowe wakacje HalfBoard, wykupione w internecie z niemieckiego biura podróży.